آموزشگاه زبانهای خارجه نصر

آموزش و مکالمه زبان انگلیسی

آموزشگاه زبانهای خارجه نصر

آموزش و مکالمه زبان انگلیسی

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

بخش ورودی

 

خواندنی (Reading)

حداقل ۵ کلمه در روز یاد بگیرید. پیشنهاد من این است که از فلش کارت ها یا لیست لغتی که خودتان می نویسید استفاده کنید. این لیست را در جایی نگه دارید که دم دست باشد و بطور مرتب بتوانید مرور کنید. همچنین میتوانید از لغاتی که روزانه در کانال قرار میگیرد استفاده کنید.

اگر ۵ کلمه در روز یاد بگیرید، ۱۸۲۵ کلمه در سال یاد گرفته اید! در تمام دوران دبیرستان فقط ۲ تا ۳ هزار لغت یاد می گیرید. با این روش دایره لغاتتان آنقدر خوب می شود که تقریبا هر چیزی در انگلیسی را می فهمید.

زمان مورد نیاز در روز: ۳۰ دقیقه !

شنیداری (Listening)

به فایل های صوتی گوش کنید. از رادیو انگلیسی زبان گرفته تا منابع و مکالمات انگلیسی، پادکست ها و هدف این فایل های شنیداری این است که دایره گسترده ای از لغات را در یک زمان کوتاه به گوش شما برسانند. مثلا اگر به یک خبر به زبان انگلیسی گوش دهید تعداد زیادی لغت و جمله به گوش تان می خورد، برخی را بلدید و برخی برای شما جدید هستند. روش کدینگ در این راه میتواند بسیار مفید باشد

نکته مهم اینجاست که تا می توانید باید به فایل های صوتی انگلیسی گوش دهید. (دقت کنید، تا می توانید) سعی کنید فایل هایی انتخاب کنید که در مورد همه موضوعات متنوع صحبت می کنند، از آشپزی، تا مد ، لباس یا مکالماتی که در باره رانندگی یا مضرات فست فود انجام می شود.

یک نکته اینجا این است که می توانید قبل از خواب هم یک فایل صوتی را گوش کنید و بگذارید حتی وقتی خوابتان برد روشن بماند!

زمان مورد نیاز در روز: هر چقدر که می توانید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد